برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری با رویکرد انتخابات 

برگزاری نشست های بصیرت افزایی و روشنگری با رویکرد انتخابات 

تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
الهه افتخاری گفت: از آنجایی که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند بنابراین در نظر داریم سلسله نشست های بصیرت افزایی و روشنگری را برگزار کنیم.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها و روستا، گفت: از آنجایی که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای هستند بنابراین در نظر داریم سلسله نشست های بصیرت افزایی و روشنگری را برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: این نشست ها با محوریت امام جماعت مسجد و دعوت از کارشناسان همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شوند.


وی بیان کرد: سلسله نشست های بصیرت افزایی و روشنگری با هدف ایجاد شور انتخاباتی و زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برگزار می‌شوند.


افتخاری ابراز کرد: این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهميت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت اظهار کرد: قصد داریم در این سلسله نشست های بصیرت افزایی و روشنگری به شاخص های انتخابات پرشور و سالم و همچنین انتخاب کاندیدای اصلح از منظر امام خمینی (ره) و رهبری بپردازیم.


وی تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این سلسله نشست ها بتوانیم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم.


افتخاری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های این روزهای کانون شهید ابراهیم هادی، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه خواهران و برادران است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از برنامه های پیش رو برگزاری دوره های آموزش هنر چرم دوزی ویژه بانوان است که با هدف مهارت آموزی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار برگزار می شود.

پایان پیام/ 586